wagonette till shettis (bild)

Sv: wagonette till shettis (bild)

Den är skitsnygg och verkar bra! Finns en sådan begagnat till salu för 15000 på någon annonssida.

Den är skitsnygg och verkar bra! Finns en sådan begagnat till salu för 15000 på någon annonssida.

Nä, såld. Har redan ringt på den. Missade den med bara några minuter
:cry:
Någon som vet vad det kostar att få den skickad hit från tyskland. Måste man tulla på sådan last???

Vilken otur.

Har ingen aning om vad det kan kosta. Nu bor ju jag i Skåne så hade jag velat ha en sådan så hade det gått på några tusen för att att köra ner och hämta den. Med fraktbolag vet jag inte. Man ska inte behöva betala tullavgift för saker inom EU.

Vi har pratat om att åka ner till tyskland någon gång under kommande tre veckor. Men rothenburg låg ganska så långt ner i tyskland och vi har småbarn med oss... Vill inte åka allt för långt då juh..

Men detta är nog en återförsäljare av vagnen. Försök luska ut var tillverkaren finns.

Jo satt hela dagen igår och försökte med det. Men jag kan bara lite tyska :(

Fjunet: många tacksamma kramar till dig...
det råkar inte vara så att du kan tyska???
I så fall kan du maila och kolla vad vagn S50 i andra länken kostar och hur lång tid det tar innan man kan hämta???
MÅSTE HA MÅSTE HA MÅSTE HA *DREEEEEGGGEEEL* :angel:

Kom på att man kanske skulle kolla var vagnarna finns :idea:

Jag kan lite, sambon kan mer :)
Jag mailar dem imorgon. Måste ha stavningshjälp av sambon.

Wehldorf ligger mellan Hamburg och Bremen. Cirka 5 mil från Lübeck.

Gud vad schysst. många tack.
kan du översätta vad det står om vagnen. Lite vet jag som skivbromsar och att den väger 50 kg :-)
Kan du översätta resten???
Kolla också om det är med både enbetsskacklar och parstång..

Det står enbet och par, men jag vet inte om det betyder att vagnen kan vara både eller om man måste välja. Som du själv skrev, skivbroms där bak, trädetaljer, förvaring under sätet, och 10 tums hjul däck.

På de andra sådana här vagnarna jag sett så har det varit både skacklar och parstång.
kan du kolla det också med dem. För jag vill ha båda nämligen. Letar ju parkamrat till Nelly..

Fjunet: fått iväg något mail.
:o alldeles för otålig :o

Tyvärr inte ännu! Jag glömde att jag och sambon skulle ut på vandring! Får göra det senare ikväll.

Tyvärr inte ännu! Jag glömde att jag och sambon skulle ut på vandring! Får göra det senare ikväll.
Oki..
Pallas: visst är den. Jag kan inte titta på bilden ens för då dregglar jag så mycket att datorn blir grinig när tangentbordet blir blött :D

Skickat!

Nu får vi bara vänta på svar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag visste inte riktigt om tråden var mest lämplig på Hästvård eller här, men jag tänkte eftersom det mesta egentligen gäller hur jag...
2
Svar
22
· Visningar
5 998
Hästvård Tänkte höra med er som har mer erfarenhet av ledproblem än jag, vad ni tror om framtidsutsikterna för den här hästen...
2
Svar
38
· Visningar
7 372
Senast: Ingela_S
·
S
Körning Hejsan Jag äger en shettis sedan 5 år tillbaks. Jag är helt såld i körning och lärt min ponny allt själv då han inte var inkörd när jag...
Svar
2
· Visningar
2 100
Senast: Gatsby
·
F
Körning Nu får ni hjälpa Fjunet att fnula på detta. Har blivit erbjuden en minishettis i nästan samma ålder och färg som den jag har nu...
Svar
9
· Visningar
1 130
Senast: Asa_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka