Har svacka så ponny bilar en vecka.
Vilar... Bah!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har svacka så ponny bilar en vecka.
Vilar... Bah!
Tog en sekund innan jag fattade först Och sen insåg att det inte var så svårt... Tråkigt med en svacka. Men sådant är det ju. Vi är, eller JAG är, på väg upp ur min känns det som nu.
Det är hästen eller frånvaron av snön och allt bli gravid-strul. Och så har vi snart schemabyte, det är alltid svårt för mig.
Ja, det kan lätt bli mycket. Men lite vila är sällan fel heller.
Hon heter Bjennesby Lykke Li född 2011 e Hagens Zephyr u Hagens Ninnie. Hon har fått avelsdiplom och dubbeldiplom på treårstest så jag hoppas att hon ska bli en trevlig liten ridhäst/ponny åt migVad roligt med ännu en connemara återkom gärna med bild och stam. Jag är ingen expert men gillar att googla
Hon heter Bjennesby Lykke Li född 2011 e Hagens Zephyr u Hagens Ninnie. Hon har fått avelsdiplom och dubbeldiplom på treårstest så jag hoppas att hon ska bli en trevlig liten ridhäst/ponny åt mig
Hon har föl vid sidan nu men utbildare är bokad så snart börjar allvaret för henne!
Hon heter Bjennesby Lykke Li född 2011 e Hagens Zephyr u Hagens Ninnie. Hon har fått avelsdiplom och dubbeldiplom på treårstest så jag hoppas att hon ska bli en trevlig liten ridhäst/ponny åt mig
Hon har föl vid sidan nu men utbildare är bokad så snart börjar allvaret för henne!
Nämen va kul! Också en Bjennesby häst?En halvsyster till min ju Han är också e. Hagens Zephyr och ue.Dale Haze
Nämen va kul! Också en Bjennesby häst?
@Sockerbit Så tjusig så
Ja va synd att du inte köpte! Jag är otroligt nöjd med minTack!
@Fenestra
På tal om Bjennesby-ponnys... Av en slump och olyckliga omständigheter korsades mina vägar av en Bjennesbyponny via mitt jobb. Kan inte nämna några detaljer mer än att hon stannade hos oss närmare ett år och jag skolade henne inför försäljning. Världens raraste mörkgråa skimmel med den busigaste uppsynen! Tanken slog mig både en och flera gånger att köpa loss henne (skulle få henne till ett riktigt skämspris), men tyvärr var hon "bara" 140 hög och jag fick inse att det inte var en c-ponny jag egentligen skulle ha. Såhär med facit i hand så skulle jag köpt henne, ung och friskt, diplomsto som var visad på utställning ett flertal gånger och som hade fin ridbarhet och bra gångarter, om inte annat för att betäcka eller låna ut till någon ponnyryttare. Hur som helst, ponnys från Bjennesby är fantastiska!
...och jag har en halvbrorsa e. Hagens Zephyr u. Hagens JubiléeEn halvsyster till min ju Han är också e. Hagens Zephyr och ue.Dale Haze
...och jag har en halvbrorsa e. Hagens Zephyr u. Hagens Jubilée
Vad kul! Ålder? Bild?
Född 2007 bilder här:Vad kul! Ålder? Bild?