Puffen överraskade med att dra av sig ena bakskon sådär fint så halva hoven följde med strax efter jag sms:at hovslagare och önskat tidigare skoning än planerat för att jag tyckte puffis var påväg ur skorna. Vi som varit förskonade från tappskor de senaste åren. Nu blir det väl till att plasta om det ska gå att sko Plockade av den andra bakskon också så den inte skulle se likadan ut men så den var inte mycket finare den, samma visa varje år i slutet av sommaren
Så nu är han irriterad på att jag ska tvätta och spraya hovar varje dag i hopp om att de ska få en chans att stärka upp sig lite mot bakterier, fast han är inte missnöjd länge, räcker med lite fjäsk så är han glad igen. Nöjd när han får möjligheten att tjocka till sig ännu mer nu när motionen uteblir
Blank är han iallafall! Underligt hur man kan ha sillkesmjuk och blank man och svans medans hovarna inte är mycket att skryta om
Så nu är han irriterad på att jag ska tvätta och spraya hovar varje dag i hopp om att de ska få en chans att stärka upp sig lite mot bakterier, fast han är inte missnöjd länge, räcker med lite fjäsk så är han glad igen. Nöjd när han får möjligheten att tjocka till sig ännu mer nu när motionen uteblir
Blank är han iallafall! Underligt hur man kan ha sillkesmjuk och blank man och svans medans hovarna inte är mycket att skryta om