Tiller

Trådstartare
Ja för visst har han väl vuxit lite.. ;)

Här är han första gången vi såg han vid 4v ålder..
U-Tiller

Så här såg han ut när vi fick honom 8v:
U-Tiller

(lite stor bild)
U-Tiller

Så här ser han ut nu 11-12v, lite större väl.. :)

U-Tiller

U-Tiller

Sv: vuxit??

Ja hellst när han ligger och biter did i tårna va... :D

Jäklar vad han ha börjats nafsa nu alltså.. det kliar väl :p

*lånar*

åhhhhh va söööt!!!! va bildskön han e .... tag det flera försök att få så kyckade bilder eller är han bara rena rama fotomodellen????

Dea skrev:
*lånar*

åhhhhh va söööt!!!! va bildskön han e .... tag det flera försök att få så kyckade bilder eller är han bara rena rama fotomodellen????

Det tog ett antal bilder ja...
Ibland är han en jättebra fotomodell medans nästa gång har man en bild på bara en svanstipp.... :D

Som tidigare uppfödare av rasen så måste jag ju nyfiket fråga vilken uppfödare och vilken stam det är på valpen :D

Hans riktiga namn är Ukko-pekka..

Är uppfödd hos samejäntans kennel i Malungsfors..

Stamtavlan:

Pappa:Staalon Davy
Mamma: Riskatsurkan covin caunis
Farfar: Pilvipolun Monimuu
Farmor:Fihtolas sannikki
Morfar:Riskatsurkan aicaucco
Mormor: Taapanterin Lapinkulta

Men guuud :love: så himla sööt :love: :bow: precis som en liten björn, man vill ju gosa ihjäl sig med den ju :)

Jo men visst hade den blivit större.. man tittar sig lite blind på dom å sen helt plötsligt så är dom ju jätte stora ;)

Jo jag vet vad du menar.. Har en bild på datan när vi först fick han å jämför man den bilden med nu så är han ju gigantisk..=) hehe

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
996
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 927
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 562
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar