nett

Trådstartare
Hej, jag undrar om det är några som ska till VSM 2008 i Göteborg (Sävebanan) ? :laugh: Mvh/ Jeanette

Sv: Vsm 2008

Jag ska dit på lördag då min häst ska visas som saluhäst :cry: på lunchen.
Någon son ska tävla?

Jag kommer nog vara där fredag-söndag. Sitter som domarsekreterare lördag och söndag förmiddag

Jag och en kompis ska vara dommarsekriterare lördag och söndag :)

Jenny- Det gick väldigt bra för oss men det var så otroligt varmt och han blev helt slut. Men vi kvalade inte till A-klass men jag vann B-klass, A-finalen (fyrgång):D Han fick betydligt mycket högre poäng i finalen, det var lite svalare då kan man säga.. Mvh/Jeanette

Liknande trådar

Ridning hej, jag rider islandshäst och har många olika träns men jag vill börja träna min häst bettlöst så då undrar jag om det är bättre med...
Svar
2
· Visningar
347
Senast: Sryoqwe
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
272
Senast: Roheryn
·
Ridning Hej! Jag undrar hur ofta det är optimalt att träna bommar? Har ett sto som jag tränar bommar med en gång i veckan. (Islandshäst )...
Svar
8
· Visningar
757
Katthälsa Hej. Jag undrar hur säkra alla hem-test för Gardia är? Jag har 7 katter, testade en på måfå som inte har symtom. Enligt testet är han...
2
Svar
28
· Visningar
1 323

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka