LaMaya

Trådstartare
Har fundering på att läsa djurvård, men finns det på Vreta-västbyskolan eller måste man åka till himmelskalund?
Kan man också läsa in Naturvetensapliga profilen i det programet..?
Nån som vet? :confused:

Är den nån annan som har förslag på vad man kan söka till nu i vår? :confused: :confused:

Djurvårdsutbildningen är på Himmelstalund, men jag vet inte om den har någon NV inriktning. :banana:

Mmm den är som sagt på Himmelsta Lund. Jag går på Vreta och här finns bara häst, skog och jord linjerna... :smirk:
Kan du inte kolla upp mer frågor på hemsidan!!??

KRAM :banana:

Okej.

Har funderat nu och ska söka in på djur som är ny linje på vreta.
Hoppas bara man kommer in!! :crazy:

Liknande trådar

Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 405
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag har egentligen bara en fundering angående Försäkringskassan och hur det fungerar med meddelande från dem. Sedan jag skiljde mig... 2
Svar
22
· Visningar
2 051
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 302
Senast: Tantan
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 353
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka