Volter i Pleasuren! *nytt*

Sv: Volter i Pleasuren! *nytt*

Det är väl inte helt fel kanske ur bedömningssynpunkt men kan ju bli knepigt vid många ekipage på banan.
Antar att man rider på två stora volter?

:rofl::rofl: Precis vad jag kom på när jag skrivit klart...det är ju för fasiken 1 april idag :rofl:

Fast det var ett bra aprilskämt tycker jag....som jag skrev så är det nog inget dumt förslag ur bedömningsynpunkt.

Guuuuud, va du är jobbig idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek::rofl::devil:

:D Måste ju passa på när man FÅR jävlas! :cool:

Sa till sambon i morse att jag hade beställt sadlar från USA o att det skulle komma hem några fler hästar i veckan. Han såg ut såhär :eek: (det skulle ju kunnat vara sant liksom....) :o

:rofl::rofl::rofl: Ha ha! Jag hajade direkt! :banana:
Men jättekul var det! :bow:

tur att jag läst hela tråden innan jag tog upp telefonen och ringde min pleasure kompis....:angel:

Det kan bli svårt för dommaren men det kan ju funka och det kan avra plus för mig för min ponny är fin i volter ;):devil:

jaaaa, och för dem som tävlar reining på lägre nivå ska det införas mönster med en bom på mitten, så hästarna lättare byter galopp!

Nu ska man snart rida volter i pleasuren, nytt från nästa år!!!

Vad tycker ni om det? :)

You got me... jag satt och funderade hur du kunde veta om en regeländring som kommer först nästa år....
FULING! :D

Skönt att 1 april är över.
Men har för mig att det är nåt lurt i maj också.... :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Evelina Tovek, landslagsryttare i hoppning, flyttar hem till Sverige och inleder därmed ett nytt kapitel i livet. - Jag har haft sju...
Svar
0
· Visningar
76
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För två år sedan stod det och stänktes ner av skit från vägen. Nu har det hundraåriga kyrkstallet i Harplinge snart ett nytt, tidsenligt...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 347
Senast: Enya
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 617
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka