VM på TV!!

Sv: VM på TV!!

Nu har jag iaf fått igång boxen igen, så jag kan iaf titta men videon fungerar inte att spela in på *suck* Verkar vara ngt fel på antenkopplingen på ngt sätt, videon spelar in men det blir ingen bild.

Jag kan iaf titta och det är jag glad för

*knapplån*

Nu har jag just återhämtat mig och kunnat resa mig från soffan. Jag var inte själv på VM men hoppades att få mig en upplevelse genom TV-rutan. Jag har ju sett bilder från VM men aldrig, aldrig trodde jag att det skulle vara så fantastiskt på rörlig bild! JISSES vilka otroliga hästar och ett bra ihopklippt program! Med tanke på att en veckas aktiviteter skulle rymmas på ett 45 min långt band så tycker jag de prioriterade ganska bra vad som skulle visas. Pulsen steg och man blev alldeles yrslig, publikens jubel och inlevelse var helt grym! WOW!!!!!! :love: :love: :love: Och vilket slut sedan! Tårarna var inte långt borta vill jag lova! :cry:

Jag satt och rys sändingen igenom. Någon som vet vart Daniel Sundin bor? Tror nästan han bor här i stan, han är iaf väldigt lik killen jag hade matte med i 6:an oh tävlat mot på ridskolan för flera år sedan. :)

Jag kanske är löjlig men jag blev alldeles tårögd av att se alla dessa underbara hästar!!

En islandshäst i en maffig ökad tölt är nog det absolut vackraste som finns! :love:

Ja, samma här. Och jag var tvungen att springa ut till min goding när programmet var slut. Tänk att man har en sån häst :love:

Senast ändrad:

Pellan skrev:
Jag satt och rys sändingen igenom. Någon som vet vart Daniel Sundin bor? Tror nästan han bor här i stan, han är iaf väldigt lik killen jag hade matte med i 6:an oh tävlat mot på ridskolan för flera år sedan. :)
Daniel bor i Sala. Det är vad jag har hört iallafall.
Kan det vara samma kille?

Måste säga att programmet var fantastiskt.
Underbart.
Tänk att för bara en månad sen var vi(många av oss) där.
Nu ska det ses igen. På en gång.

Svíþjóð skrev:
Daniel bor i Sala. Det är vad jag har hört iallafall.
Kan det vara samma kille?

Okej. Jag bor ju i Strängnäs. Men mycket möjligt att det kan vara samma kille ändå han kan ju ha flyttat. Finns säkert mycket bättre tränings och tävlings ställen där än här.

Freyr skrev:
Daniel finns här på Buke....

/Malin

Där ser man!

Tyckte att det var en himla snygg häst han hade! :d

Och undrar just om han fick napp efter att ha utnämt sig själv som väldigt singel på VM? :rofl:

OH HERRE! Jag rös och blev alldeles tårögd när jag såg det.. HELT FANTASTISKT! :love: Pojkvännen vara skrattade, så honom skickade jag ut :devil:
F*n att man inte var där.. Och f*n att man inte spelade inte det heller..
Nåväl, helt överlycklig :)

---
Jag har förövrigt redan gjort planer på att kidnappa Daniel och hans häst. ;) :d

Senast ändrad:

Åh nej jag missade det! :cry: Det kommer ingen repris snart..? Typiskt mig

Har fått programmet inspelat, tänkte titta på det ikväll. Kul att ni tyckte att det var bra, då har man lite att förvänta sig! :)
Såg det live iofs men jag vill se på tv med.

/Emma

Liknande trådar

Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
934
Senast: Rosett
·
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 787
Senast: malumbub
·
Western Enligt reining.se så sänds det idag reining på TV, ifrån Linköping Horse Show. Citat ifrån reining.se "Linköping Horse Show...
Svar
4
· Visningar
1 192
Islandshäst Såg ni nu islandshäst-SM på Tv idag??? Det kom på ViasatSport1 kl 18.00 och går i repris följande tider: 8 oktober kl 15.30 9...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: TomasN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka