VM! Nu har det börjat!

Boerperd

Trådstartare
En tråd för oss som följer VM från hemmaplan...

Sitter med World Fengur uppe och följer avelshästarnas exterör! Fjödur behåller sina exteriörpoäng och Kolskör har höjt!

Hejja Sverige!

Sv: VM! Nu har det börjat!

Satt en stund i dag och tittade på ritterna hos 5 åriga stona, ska försöka hinna med lite VM tittande dom nästa dagarna.

Säger dock HEJA ISLAND för min del ;)

På Island kan vi se det i tv (dock en kanal som man måste köpa) men otrolig lyx att det äntligen visas på ett sådant sett.

Jaa de hade varit OTROOOLIGT att få vara där!! (Men får bli när de blir i danmark 2015:D) I morgon ska min tränare rida, någon som vet om de är någon som upptaderar resultat typ som dyggur gjorde på SM? Man vill ju så gärna följa de så noga som de bara går:D

Vet du om kan man se de på internet om man betalar för de ? =)
Jobbar iof hela dagen i morgon, men borde väl kunna ladda ner de eller så?

Liknande trådar

Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
915
Senast: Rosett
·
Gnägg Vi har ju en tråd om vilka raser folk inte tycker så mycket om, och jag insåg när jag läste den att jag är väldigt mycket bättre på att...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
7 918
Senast: Linda_A
·
Relationer Hur vet man om någon stöter på en? Kan man ens veta det? Eller kanske snarare när bör man börja förstå att personen stöter på en/tänker...
2
Svar
25
· Visningar
3 474
Senast: Grazing
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 748
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar