Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har garanterat gjort det, men verkar ju inte bli så mycket bättre.Henrik får nog träna vatten med Mary Lou
Var kan man hitta dom? Skulle också hellre lyssna på bbc kommentatorerJävlar, så säker ritt förutom vattnet. Har äntligen hittat bbc live kommentatorerna och gått över på dem.
Jag har samma problem.Bara jag som inte kan se sändningen?
Min gissning är helt enkelt nerver. Jag skulle också bli stressad på stora mästerskap, särskilt när ens eget resultat är så viktigt inte bara för en själv, utan för hela laget. Hoppas, hoppas, hoppas att det inte händer nu!Hon har ju hoppat bra på LGCT tävlingarna. Varför skiter det sig på mästerskapen??
var ligger HvE individuellt?
8a just nu, men är ju så tidigt.var ligger HvE individuellt?
Var kan man hitta dom? Skulle också hellre lyssna på bbc kommentatorer
8a just nu, men är ju så tidigt.
http://www.longinestiming.com/#!/equestrian/2018/1587/html/en/longinestiming/resultlist_J2.html
Ja stämmer ang. OSMan får väl hoppas på fortsatt plockepinn Tyskan fick det att se enkelt ut och det kommer nog toppryttarna också göra. Så nu är det laget som är viktigast. Är det samma som i Dressyren dvs om du är topp 6 här kvalificerar du dig för OS?
Ja topp 6 är OS-kvalade.Man får väl hoppas på fortsatt plockepinn Tyskan fick det att se enkelt ut och det kommer nog toppryttarna också göra. Så nu är det laget som är viktigast. Är det samma som i Dressyren dvs om du är topp 6 här kvalificerar du dig för OS?
Mm står att de har tekniska problem. Ja henrik först, sen malin.Svt play verkar ligga nere?
Jag som tänkte titta på tunnelbanan.
Red Henrik först i laget?