För mig funkade mobilen när det inte funkade på datorn.Var kan jag se förutom svtplay? (Eftersom det inte fungerar) Har inga kanaler på tvn Men smart-tv om det hjälper?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig funkade mobilen när det inte funkade på datorn.Var kan jag se förutom svtplay? (Eftersom det inte fungerar) Har inga kanaler på tvn Men smart-tv om det hjälper?
Av någon anledning fanns det en fungerande sändning på SVTs sida trots att svtplay inte fungerade så kör på det så längeFör mig funkade mobilen när det inte funkade på datorn.
11 tror jagFörsökt räkna men visst är HvE nere på 12-13 plats nu?
AM sa nåt om att hoppas hon kan vara bland dd 60, men det måste hon väl vara med tanke på hur mycket fel det är? Hon står på 10.77. Även om det är många bra på slutet så är det ju också många mindre bra...Alltså, Karen Polle och With Wings är ju bara för fina tillsamans!
Jävlar, så säker ritt förutom vattnet. Har äntligen hittat bbc live kommentatorerna och gått över på dem.
Han måste ju också vara vidare väl? Svårare efter imorgon dock.Försökt räkna men visst är HvE nere på 12-13 plats nu?
Jo, hon lär ju gå vidare.AM sa nåt om att hoppas hon kan vara bland dd 60, men det måste hon väl vara med tanke på hur mycket fel det är? Hon står på 10.77. Även om det är många bra på slutet så är det ju också många mindre bra...
Jag lyssnar inte så noga på AM faktisktAM sa nåt om att hoppas hon kan vara bland dd 60, men det måste hon väl vara med tanke på hur mycket fel det är? Hon står på 10.77. Även om det är många bra på slutet så är det ju också många mindre bra...
5 ryttare till, liten paus och sen är hon nr 3.När rider Malin? Måtte hon nu hålla ihop det
Nä förvåna skulle det inte, jag menade att det borde ju vara ganska säkert.Jag lyssnar inte så noga på AM faktiskt
Klart Polle kan hamna bland de 60 hon ligger ju 9 och med tanke på felen som rasar in så skulle det inte förvåna mig om Polle går vidare
Haha ditt svin