Hur långt kvar till Fredde då?De har börjat sända, tror hoppningen börjar om någon minut (19.30)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur långt kvar till Fredde då?De har börjat sända, tror hoppningen börjar om någon minut (19.30)
Hur långt kvar till Fredde då?
Tack! Då hinner vi handla klart10min typ
Tack! Då hinner vi handla klart
Jo det tror jag, men det kan man ju tycka även om det är vanligt?Lotta Björe har sagt vid ett par tillfällen att hon tycker det är omodernt med vattengrav
Har inte de flesta stora klasser utomhus vattengrav?
Lotta Björe har sagt vid ett par tillfällen att hon tycker det är omodernt med vattengrav
Har inte de flesta stora klasser utomhus vattengrav?
Även bättre!Jag menar starter så det blir nog längre
Jag tycker det tillhör på den här nivån men jag kan mycket väl vara omodernJo men jag tror hon menar ett omodernt som i onödigt hinder. Så sa hon i Falsterbo
Har hon gett någon motivering utöver omodernt till det? Jag tycker också att det hör till men jag kanske har lite antik uppfattning. Det är ju trots allt VMJo men jag tror hon menar ett omodernt som i onödigt hinder. Så sa hon i Falsterbo
Jag tycker det tillhör på den här nivån men jag kan mycket väl vara omodern
Har hon gett någon motivering utöver omodernt till det?
Inte var jag hört utan bara att hon tycker det är omoderntHar hon gett någon motivering utöver omodernt till det? Jag tycker också att det hör till men jag kanske har lite antik uppfattning. Det är ju trots allt VM
Ger han någon förklaring till varför det är omodernt eller varför han inte vill ha det?Även den engelska expertkommentatorn vill inte ha vattengravar, intressant.
Ger han någon förklaring till varför det är omodernt eller varför han inte vill ha det?
Även bättre!
Även den engelska expertkommentatorn vill inte ha vattengravar, intressant.
Så fattade jag det med Lotta med, att hon med var för andra svårigheter - fler vatten under eller konstiga färger etc.Lyssnade inte helt, men delvis tror jag det var att det är omodernt men också att det inte ger ett rättvist utslag. Han ser gärna en maxoxer med vatten under eller ett räcke med vatten under.
Aha vem är det?
Om du hör honom utveckla det med att det inte ger ett rättvist utslag får du gärna dela med digLyssnade inte helt, men delvis tror jag det var att det är omodernt men också att det inte ger ett rättvist utslag. Han ser gärna en maxoxer med vatten under eller ett räcke med vatten under.