Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SVT2 19.00 till 21.00har tittat igenom rubrikerna både på ridsport och hippson, men hottar inte tiderna för imorgon. Någon som har koll?
Apropå omodern, så saknar jag ”final four”
Tips: ligger länkar i trådstarten, både till tv-tider och startlisor, liveresultat etchar tittat igenom rubrikerna både på ridsport och hippson, men hottar inte tiderna för imorgon. Någon som har koll?
Apropå omodern, så saknar jag ”final four”
JA! Jag stör mig verkligen på ryttare som såsar omkring i dålig galoppNu rantar jag lite men så jävla kul att se svenskar som har internationellt tempo i kroppen! Long gone är Helena Perssons dagar! (förlåt Helena)
Åh, där borde jag kollat så klart Sorry!Tips: ligger länkar i trådstarten, både till tv-tider och startlisor, liveresultat etc
Jag har faktiskt haft med hästar att göra som börjat gnägga och velat plockas in efter nån timme.Ursäkta, men vilken häst är det som föredrar att gå bara en timme i hagen?!
Ward kan få ramla av?Hade varit fint om Ward och Israels två kvarvarande kunde tänka sig att riva lite
Gud vad många hänger och sliter, ser förjävligt ut med alla dessa gapande munnar och huvuden som rycks fram och tillbaka för att få mer tygel..