Har dom sagt vilken tid nästa grupp börjar?
Nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har dom sagt vilken tid nästa grupp börjar?
Jag funderade på att kalla dig tant men tänkte att det kanske var uppenbart ändå...Hur modern tror du jag är egentligen
Jag ogillar typ allt med henne. Kan hon inte bara prata lite mindre .Jag lovar att jag ska sluta tjata om kommentatorn men nu har jag analyserat fram vad jag ogillar så mycket:
Hennes personliga värderingar och åsikter är rätt ointressanta, dem ska Lotta stå för, kommentatorns uppgift är att att guida oss tittare genom sändningen och att låta experten stå för analysen och ffa inte prata i mun på experten!
Fast jag tycker inte Lotta är så dålig. Hon får ju inte direkt bra förutsättningar med Annamaria...Kunde de inte låtit Lasse kommentera hoppningen också? Han kan knappast vara sämre än vad vi får nu.
Nej, det är inte Lotta som är problemet, men de kunde använt Malin här också.Kunde de inte låtit Lasse kommentera hoppningen också? Han kan knappast vara sämre än vad vi får nu.
Snygg runda av Peder! Någon som har koll på hur svenska laget ligger till?
Fast jag har sett värre än Annamaria också. En gång ställde kommentatorn så många puckade frågor att man till slut hörde hur irriterad Lotta var. Nu låter hon ju i alla fall glad.
Och gick i samma klass.Roligt att halva hopplaget började som fälttävlansryttare
Kommer ihåg en tävling där kommentatorn ställde frågor i stil med "Tycker hästar inte om blåa bommar?" jämt och ständigt. Hon blev så jäkla arg till slut.Ibland tycker jag att man hör på Lottas röst hur hon himlar med ögonen åt nåt AM sagt.