Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte per placering dom räknar om. Vinnaren får 0 och sedan nått konstigt felsystem jag aldrig har fattat
Det brukar vara tidsskillnad från segraren * 0.5.Någon som har koll på hur de räknar om dagens klass till fel sedan? Är det utifrån placering eller utifrån hur långt efter ledaren de ligger i tid?
Blev också positivt överraskad. Om den hoppar sådär kommer han ju bara gynnas av att det blir större. Dock rädd att han istället kommer ha för mesig galopp när det inte är tidshoppning...Förvånad över vilken fin runda Fredrik gjorde (och att plastrongen för en gång skull höll sig på plats). Hästen hoppade mycket bättre än i Falsterbo och såg verkligen superfräsch ut! Hoppas nu att denna runda inte blir ett one hit wonder utan att han lyckas hålla i det hela vägen för laget.
Jag fixar när jag kommit hem från stallet, det är så krångligt från luren.Funderade på att starta ny tråd men tänkte att gamla handlade om samma sak. Men moderator kanske kan lägga in dessa länkar i första inlägget så det är lätt att hitta från mobilen sen? Vet inte vem som flyttat nu men testar @LenaH ?
http://www.longinestiming.com/#!/equestrian/2018/1587/html/en/longinestiming/index.html
https://www.svt.se/sport/ridsport/guide-sa-sander-svt-ridsports-vm
Det är 20 ryttare, paus igen och sen 10 till innan Henrik. 42 ryttare hittills har tagit typ 2 timmar.Som Fredriks häst hoppade, wow! Så himla synd med Malins rivning!
Någon som vet på ett ungefär när Henrik kommer att rida? Om man själv hinner ut och rida sin egen innan dess
Jag petade in länkarna lite snabbt, behöver det snyggas till får du göra detJag fixar när jag kommit hem från stallet, det är så krångligt från luren.
Under tiden hoppas jag att ni håller mig uppdaterad!
Hon får rida några kringklasser antar jag, men inte VM.Är Stephanie Holmén enbart med som reserv? dvs får inte rida individuellt alls?