Ja det var en härlig häst! Synd att den gapar och blir lite kort bara...Vilken vacker häst Half Moon Delphi är! Vitt är inte så tokigt.
Visst är det Michael Eilberg som rider Woodlander Farouche också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var en härlig häst! Synd att den gapar och blir lite kort bara...Vilken vacker häst Half Moon Delphi är! Vitt är inte så tokigt.
Visst är det Michael Eilberg som rider Woodlander Farouche också?
Haaahaaa, jag älskar radiosporten och Christian Olsson. Hans beskrivningar av dressyrrörelser är obetalbara
För mig är radion före och svyt play ngn minut efter...Det är synd att det tajmar så dåligt bara, radion är en stund efter ... Maria Gretzer måste ha ont i magen efteråt av skrattkramper
Samma för mig, men det går att pausa SVT Play så de ligger lika!Det är synd att det tajmar så dåligt bara, radion är en stund efter ... Maria Gretzer måste ha ont i magen efteråt av skrattkramper
jag förstår inte riktigt ditt inlägg öht faktiskt. läst mitt svar till Vingra i sammanhanget. Rent biomekaniskt så säger det sig självt utifrån hur en häst är byggd att ju mer flashing frambenen är ju mindre engagerad blir bakkärran. Jag tycker flashighet fram är det som utmärker bedömningen som det ser ut i dag ang. dressyr på högre nivå , och vad en fin dressyrhäst är sen många år men eskalerande mer och mer sista åren och det är ju precis det jag försöker addressera i mitt inlägg.
just därför undrar jag hur du menar i resonemanget utifrån det jag skrev.
Jag är inte alls partisk Skit kul att höra kommentatorn (som jag annars inte håller med så där jätte ofta) ösa beröm över honomHärlig häst, Arlando!
Det har krånglat för mig, i Chrome visades resultaten vid sidan om liveresultatet (syntes inte), i IE så uppdaterades det bara då och då.Funkar inte onlineresultaten? För visst går klassen nu? Kan vara min telefon som strular.
I firefox på datorn fungerar det bra för mig. Men ifrån telefonen är det ibland knepig, appen har inte fungerat alls i stort och hemsidan fungerar typ 1/3 gånger oavsett vilken browser/app jag annvänt och försökt öppna den med.Funkar inte onlineresultaten? För visst går klassen nu? Kan vara min telefon som strular.