VM i Åstorp

C

Carolus

Vilka har tänkt sig att besöka VM i Åstorp i sommar??? Iågr blev det bestämmt när vi har semester på jobbet... Helt perfekt, två veckor inann VM och en vecka efter +VM veckan... :banana: :bump: :banana: :bow: :bump: :banana: :bump:

Vår klubb ska ha hand om ett hinder under maratondagen...så jag ska ner! Vore ju kul att ha en liten buketräff...vad tycker ni?

Lite sugen på att åka(vet inte ens vart åstorp ligger men det är långt)
men det beror lite på jobb och sånnt. *hoppas*

:D Men SM i brukskörning går vid pingst!
Fodong behöver en medhjälpare, nämligen mig :bump: :bump:

Alla som kör, kom till Åstorp med häst och vagn den 21 Juli för då ska det sättas världsrekord i antal körande ekipage.
För mer info kolla in på denna sida wdc2004

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 058
Senast: Wingates
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
16 634
Senast: ildiko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
686
Senast: cassiopeja
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 863
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar