VM Holland - Vilka poäng!

I

IBOJ

Det är helt otroligt! :banana:
Jóhann R Skúlason (IS) på Hvinur frá Holtsmúla fick hela 8.87 på uttagningen T1.

VM hemsidan är under all kritik!! De är sena med uppdateringarna. Då är Eidfaxi och Hestafettir mycket snabbare!

Sv: VM Holland - Vilka poäng!

Jag veet jag bara :eek::eek: när jag såg poängen...Det fiins på feif´s hemsida oxå om man vill kolla där;)

Häftigt! Jag tror att T1 Finalen kan bli en riktig rysarduell mellan Hvinur& Kraftur frá Bringu. Jag såg honom när jag var på Isländska mästerskapen i Juli. Där vann han både T1 och F1 med 8.61 resp 7.74. Så om han har en bra dag får Hvinur sig en riktig match!

Kraftur imponerade STORT på mig. Mycket välriden, mjuk och smidig såg han ut.

Han hade väl tydligen dragit iväg med henne i slutet av programmet, och hon fick stopp på honom försent. Står på andra Vm tråden.

INgen som har koll på varför Linnea Vas blev diskad?

Femgång i hällregn
Torsdagens femgångsuttagning startade i hällande regn och prognosen spår dessvärre ingen bättring idag. Vår svenska YR ryttarinna Linnea Vas med Kasper frá Tokastöddum gjorde en mycket fin uttagningsvisning men oturligt nog fick hon inte stopp på hästen efter den avslutande galoppen och hon blev diskvalicerad

kopierat från islandshästfurbundets sida

Senast ändrad:

Gummi tog brons i PP1 med Sproti!! Ett stort hurra!
Jag undrar varför Johan i va med? Någon som vet något?

Grattis till Toti som red Kraftur och som även var min handledare när jag var på island :D

Liknande trådar

B
Islandshäst Någon som vill veta resultaten från Aska cup? Det är en gaedingakeppni som gick idag i Finsta ridhus utanför Norrtälje. Tävlingarna var...
Svar
11
· Visningar
2 935
Senast: Båbbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg