Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
marijaa skrev:du får publicera bilder på folksamlingar i journalistiskt syfte tror jag det heter, det stämmer och är inget kvällstidningarna hittat på
Anl att krogarna inte får göra det är väl att det är i ett annat syfte, nämligen övervakning och då strider det väl mot den personliga integriteten... Däremot får de väl plåta i syfte att tex lägga ut på sin hemsida, men det är en gissning
när vi publicerar bilder här på buke tex gäller det att ha "motivets" godkännande eller att det inte går att identifiera "motivet" genom att kolla på ansiktet, så det är lätt att komma runt det genom att "maska" ansiktet...
kusar får man dock plåta hur som helst när de inte har någon ryttare/matte med sig
Poplan skrev:Så om jag fotar på en tävling får jag då lägga in dom på min egna hemsida?
skulle jag med vilja veta, maila och fråga...Poplan skrev:Inte vet jag, undrar hur Broncophoto (eller annat liknande företag) gör. Men dom lär säkert ha tillstånd eller annat.