Vitt fält under inlägg

TheRedLightning

Trådstartare
Jag undrar vad den här vita är under inlägg, har sett det i flera trådar, oftast blir det efter trådskaparens post och även ibland mitt inne i tråden. Tycker det stör lite att läsa flödet, har inte haft problem med det tidigare, gissar att det dök upp efter någon uppdatering här.
Är det andra som fått detta också?
12165668_1109663235731188_758513919_n.jpg

Om du ser till att sluta blockera annonsbanners så lär det nog försvinna och fyllas upp av en banner.
Ibland kanske en banner inte visas av annat skäl och då kan det också se ut på detta sätt.

Om du ser till att sluta blockera annonsbanners så lär det nog försvinna och fyllas upp av en banner.
Ibland kanske en banner inte visas av annat skäl och då kan det också se ut på detta sätt.
Fast det var inte så innan, trots att jag haft Adblock hela tiden, därför jag tycker det är lite skumt att det kommit nu.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
657
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 694
Senast: Tilly_85
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 029
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
854
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka