Vitlök-skala eller icke skala???

men? är inte det lite väl starkt med fishermans friend??
jaja, vi slutas aldrig att förundras över våra pållar!! :banana:
:D :D
:bow: :bow: :bow:

Mitt sto ÄLSKADE Fisherman´s Friend (dom extra starka), hon verkade inte tycka dom var ngt starka alls utan proppade i sig massor (dvs när hon fick tag i mattes jacka som det gick att pilla ut dom ur). Sen hur nyttigt det är är ju kanske en annan fråga... :angel:

kanske inte så nyttigt :mad: men som jag alltid säger!! hästen har inte läst den boken där det tas upp att, just i detta fall, fishermans friend inte är nyttigt för hästar!
som min häst käkade jord fast hon hade en mineralsaltsten.... :confused: :confused: :confused:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 629
Senast: Shaggy
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Roheryn
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
1 967
Senast: Stergo
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 728
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur