Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Läste just på kattforumet att vitt nedärvs dominant. Är det så hos hundar också? Hur många valpar blir troligen vita om ena föräldern är vit och den andra inte?
Om den ena är vit och den andra inte kan antingen 50 % av valparna bli vita eller 100 % bli en annan färg. Det hela beror på om den med en annan färg har anlaget vitt i en av sina kromosomer. Har den det är chansen att det blir en vit valp (eller flera) 50 %, annars kan de int få vita valpar.
jag kan ge ett exempel med...vet här i stan så gjordes en blandiskull där pappan var samojed(helvit ras) och mamman var rottis. där i kullen blev alla svarta med lite vitt på bröstet bara.
Hästmänniskan Ja, nu lät det kanske som att jag förväntar mig en perfekt häst. Så är det verkligen inte. Men den ska inte ha en pågående skada eller...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.