Visual basic

L

lill_flesky

Finns det några användbara sidor på svenska på internet om tips/förslag/ideer på vad som kan vara användbart när man programmerar (spel) i visual basic (6.0 versionen)

Det vet jag inte, men kolla på biblioteket hos dig!

Här i Göteborg finns det böcker om det på biblioteket. Gratis att låna hem och mycket lättare att läsa än på skärmen ;)

dom hade bara massa crap på stadsbiblioteket, har redan en bok, men jag tycker att det är lättare att läsa på skärmen än i en bok (!) iaf om man ser det så att det är lättare att hitta till just den delen man söker.

OK!

Smaken är ju som baken - delad! ;)

Men det är väl bara att söka på nån sökmotor då.

Jag gjorde en snabbsökning på Visual Basic 6.0 på GOOGLE, valde sidor på svenska och fick en del träffar. AllTheWeb är en annan bra sökmotor!

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
917
Senast: Fideli
·
Skola & Jobb Hej! Jag känner att jag är alldeles för gammal för att fortfarande inte veta vad jag vill "bli när jag blir stor" (jag är 33 år)...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 079
Senast: starcraft
·
Kultur Nu behöver jag input från Buke-oraklet! Jag har skrivit en historisk roman som är under utgivning. Idag fick jag veta att jag ska välja...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 244
Senast: Keb71
·
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
40 41 42
Svar
824
· Visningar
37 307
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar