Visst ser hon lycklig ut?

Tassetass

Trådstartare
Ungefär så här satt jag i närmare en halvtimme. Ju hårdare jag håller henne, desto mer spinner hon. :D Störda djur...

Bild16.jpg

Sv: Visst ser hon lycklig ut?

Det där betyder: "Sitter jag bara här och trycker tillräckligt länge så tar hon fram maten. Finns inget så lättlurat som människor".

(källa: min ena katt som gärna sitter precis så där).

Faktiskt inte. :D Hon är ingen gottegris alls, och har alltid mat framme då hon bara preciiis äter det hon behöver när hon har fri tillgång. Hon får lite skinka varje dag, men det går på sån rutin att hon inte ens försöker tigga annars. :D

Bara för att dina djur är elaka små pälspåsar innebär det inte att min är det. :devil:

Åh, dom är inte elaka. Dom är älsklingar! I kväll har de fått sockerkaka och chips till melodifestivalen:o :crazy:

Mmm, gott gissar jag. Jag är elak. Eller min karl är elak rättare sagt. Han är allergisk, så katterna får inte bo inne...:cry:

Jaa. :love: Jag är SÅ lycklig över att ha en sån galet kelsjuk katt! Hon blir rent av sur om man går förbi henne utan att klappa henne. :D

Men din katt är ju knäpp. :D :love:
Fast söt är hon. Så länge inte mina hundar är med och hälsar på förstås, då åstadkommer hon ljud jag aldrig hört hos en katt förr. :angel:

Hehe, så där sociala är mina också. I går drog jag mig tillbaka till toa med en tidning i lugn och ro - och då kom den ene in med sitt favoritpåshandtag och släppte det på tidningen som låg på golvet: "matte, LEKA:) "

:crazy: ;)

ÅH jag har en likadan hemma.
Så fort jag stannar till/sätter mig/lägger mig är hon PÅ mig på två röda.

Det började redan som liten skit
"spelar ni kort eller?"
3484319.jpg

"vaddå din huvudkudde? du ser ju att jag sover på den!" :love:
7429023.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 851
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
864
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
555
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama