Visst gör det ont när knoppar brister

Googlade moderator. Blev mållös.
heart_RV_moderator_band.jpg
Hjärtmuskel?

Även jag funderar på hockeyfrillan, det är ju ändå VM tider!
Ska kanske färga håret som svenska flaggan med, det känns ju ganska hippt? (Dessutom kanske jag kan få bli posterhen åt SD då! :love:)

Antingen nöööördar du och kommer ihåg vilket id typ jag har, och skriver [ USER=numret]Snuttepluttan[/ USER], eller så skickar du inlägget, klickar direkt på ändra och ändrar sedan texten innanför taggen till Snuttepluttan. :)

Antingen nöööördar du och kommer ihåg vilket id typ jag har, och skriver [ USER=numret]Snuttepluttan[/ USER], eller så skickar du inlägget, klickar direkt på ändra och ändrar sedan texten innanför taggen till Snuttepluttan. :)
Är det nu man skulle börja skriva slumpmässiga siffror där för att locka hit allt möjligt folk?

Och kanske bli mest hatad på hela Buke för att man är så förbannat irriterande...

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 638
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar