Hedinn
Moderator
Jag uppmärksammade ju redan i förra tråden att man inte fick nån notis när man taggade sig själv. Var lite uppmärksam!Man kan inte gilla sig själv och man får ingen notis när man taggar sig själv. Skitforum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag uppmärksammade ju redan i förra tråden att man inte fick nån notis när man taggade sig själv. Var lite uppmärksam!Man kan inte gilla sig själv och man får ingen notis när man taggar sig själv. Skitforum
Man kan inte gilla sig själv och man får ingen notis när man taggar sig själv. Skitforum
Hjärtmuskel?Googlade moderator. Blev mållös.
Men du är ju ingen moderator?Hjärtmuskel?
Det vet jag inte. Vet du @ullo?Åhnej, får bara moderatorer googla?
Alla får googla!Det vet jag inte. Vet du @ullo?
Jag undrade mest varför det kom upp en bild på dig om hen nu googlade moderator?
Nooooooooo!
Nooooooooo!
Fast jag googlade inte, försökte bara förklara vad bilden som em-pirre googlat visade. Inser att inte är tillräckligt urflippad för den här tråden.Det vet jag inte. Vet du @ullo?
Jag undrade mest varför det kom upp en bild på dig om hen nu googlade moderator?
Är det nu man skulle börja skriva slumpmässiga siffror där för att locka hit allt möjligt folk?Antingen nöööördar du och kommer ihåg vilket id typ jag har, och skriver [ USER=numret]Snuttepluttan[/ USER], eller så skickar du inlägget, klickar direkt på ändra och ändrar sedan texten innanför taggen till Snuttepluttan.
Blir ju ännu roligare eftersom de får slumpartade smeknamn xDÄr det nu man skulle börja skriva slumpmässiga siffror där för att locka hit allt möjligt folk?
Och kanske bli mest hatad på hela Buke för att man är så förbannat irriterande...