Hedinn
Moderator
Men eller hur? Jag skulle kunna roa mig kungligt med det, är jag rädd.Blir ju ännu roligare eftersom de får slumpartade smeknamn xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men eller hur? Jag skulle kunna roa mig kungligt med det, är jag rädd.Blir ju ännu roligare eftersom de får slumpartade smeknamn xD
Go for it!Men eller hur? Jag skulle kunna roa mig kungligt med det, är jag rädd.
Ååååååh!!!
Fem minuter lyxfälla och så hittar jag åtta notiser och en liten sång med dans å allt!!!
Å allt har jag @mandalaki att tacka för liksom...
Men alltså! Ni kan inte ge varandra en massa smeknamn!!! Nu måste jag ju sitta och trycka på alla taggar för att se vem ni skrivit till
Det värsta är ju att man inte kan vara säker på att den som hade det IDt fortfarande är kvar. Alltså, det är ju rätt många som reggat sig sedan starten som sedan inte är kvar.Är det nu man skulle börja skriva slumpmässiga siffror där för att locka hit allt möjligt folk?
Och kanske bli mest hatad på hela Buke för att man är så förbannat irriterande...
Åh, det suger ju. Undrar vad som händer om man taggar nån som inte finns?Det värsta är ju att man inte kan vara säker på att den som hade det IDt fortfarande är kvar. Alltså, det är ju rätt många som reggat sig sedan starten som sedan inte är kvar.
Testa!Åh, det suger ju. Undrar vad som händer om man taggar nån som inte finns?
Tur att denna tråd låg under dagens inlägg på förstasidan - annars hade jag kanske missat den, hemska tanke
Ni är ju för sköna hela bunten
Jag kan ändra färg på texten
Och markören när man skriver (det blinkande strecket) visar den färg man har ställt in
Och är man långsam med att skriva inlägget (för att man ändrar färg på orden) så hinner någon @annan sno ens chat-up-line