Visst gör det ont när knoppar brister

Tur att denna tråd låg under dagens inlägg på förstasidan - annars hade jag kanske missat den, hemska tanke:nailbiting:
Ni är ju för sköna hela bunten :p

Jag kan ändra färg texten:D

Och markören när man skriver (det blinkande strecket) visar den färg man har ställt in:cool:

Och är man långsam med att skriva inlägget (för att man ändrar färg på orden) så hinner någon @annan sno ens chat-up-line :mad: :p

@vilse jag håller med du. Men ack så kul att testa att ändra i taggningen. Men eftersom jag inte har något sifferminne alls så lär det inte bli för ofta.

Är det nu man skulle börja skriva slumpmässiga siffror där för att locka hit allt möjligt folk?

Och kanske bli mest hatad på hela Buke för att man är så förbannat irriterande...
Det värsta är ju att man inte kan vara säker på att den som hade det IDt fortfarande är kvar. Alltså, det är ju rätt många som reggat sig sedan starten som sedan inte är kvar. :(

Tur att denna tråd låg under dagens inlägg på förstasidan - annars hade jag kanske missat den, hemska tanke:nailbiting:
Ni är ju för sköna hela bunten :p

Jag kan ändra färg texten:D

Och markören när man skriver (det blinkande strecket) visar den färg man har ställt in:cool:

Och är man långsam med att skriva inlägget (för att man ändrar färg på orden) så hinner någon @annan sno ens chat-up-line :mad: :p

HUR ändrar du färgen??? :D

Kände mig inspirerad, så här kommer en Buke-sång
melodi:"Januari börjar året..."

Bukefalos är vårt forum
Det gillar vi allra bäst
Här inne får alla ru-um
Logotypen är en häst
Moderatorerna är snälla
Om man sköter sig, såklart
Dags det är att samman sälla
Sjunga sången med bra fart.

:p

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 638
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar