Visdomstand och magsjuka, samband?

Piek

Trådstartare
Lång historia kort jag har en visdomstand som jävlats sedan i måndags. Ska till tandläkaren på torsdag för att förhoppningsvis dra ut den. Har ingen feber och inga andra besvär än att det gör ont så tandläkaren tyckte inte det var någon panik att komma in innan torsdag så länge det inte blir värre.

I natt kom magsjukan som ett brev på posten. Kan det på något sätt höra ihop med tanden eller är det bara ren otur att det kommer samtidigt?

Lång historia kort jag har en visdomstand som jävlats sedan i måndags. Ska till tandläkaren på torsdag för att förhoppningsvis dra ut den. Har ingen feber och inga andra besvär än att det gör ont så tandläkaren tyckte inte det var någon panik att komma in innan torsdag så länge det inte blir värre.

I natt kom magsjukan som ett brev på posten. Kan det på något sätt höra ihop med tanden eller är det bara ren otur att det kommer samtidigt?

Säkert bara otur. Hoppas du hinner bli frisk innan torsdag så du inte missar tiden!
Krya på dig :)

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 288
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 912
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Hoppas att någon här kanske har lite tips och råd att komma med... Ett försök till att göra lång historia lite kortare: Jag gjorde en...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 322
Senast: lundsbo
·
Småbarn Nu har vi bråkat med detta över ett halvår! Tandborstningen! Gick hyfsat ett tag,men nu är det fullkomligt panikskrik igen, och jag...
2
Svar
35
· Visningar
5 208
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar