Visa upp era rosetter

Ciindy

Trådstartare
Här ska vi skryta om våra vovvars rosetter och priser. Det får vara utstälnings priser agility lydnad, ja vad som helst. Lägg upp en bild och förklara sedan vad det är för nått.
Jag börjar

http://www.pixbox.se/?page=pic_link&pic_id=10960194&pic_size=640x480

Vi börjar från vänster.

Grön: Barn med hund, 2a (hund 4 år)
Lila: HP, inof utstälning
Rosa: Inoff utstälning 1a
Grön: Inof: Bäst i gruppen
Vit: Barn med hund, sist (hund 3 månader)

(Länkar tack.)

Sv: Visa upp era rosetter

En del av de rosetter och pokaler hundarna vunnit senaste åren. De flesta som fanns innan flytten hit, ligger fortfarande nedpackat i lådor i förrådet.

Länk

Oj oj, jag har slängt alla utom de allra "bästa" (BIM/BIR, CERT & CHAMP), jag tycker rosetter är så hiskeligt fula att ha framme i mitt hem. En riktigt hemsk inredningsdetalj :crazy: som inte passar in hur jag än gör. Till sist blev jag less på att ha dem undanstoppade i div. lådor.

Vissa har jag gett bort till klubben jag "jobbar" för så nån kanske fått en mindre begagnad rosett :angel:, men jag lovar det syns inget. Klubben sparar in ca 20 pix per rosett iaf.

Hej hej från Ishtar

Länk

Lånar tråden: Rosetter från hästtävlingar är lätta att hänga upp, men hur hänger ni upp rosetter med ögla på baksidan?

ursäkta, jag la in den som länk men det blev bild ändån.. ursäkta mig:bow::bow:

7381442.jpg

Mina hundars samling :D

rosetter.jpg

Har en till att ståta med. Den till höger är en BIR. :D

Löste ögleproblemet med ett gem. Inte jättesnyggt, men det funkar väl tills jag hittar en bättre lösning.

Läs Smulis svar. Är ju bara att böja öglan och sen hänga upp den på tråden..

Jag har alla mina rosetter nerbackade. Är alldeles för många för ha upphängda :angel: :D

Man kan ju inte böja och ha sig... Det gör ju nästan ont att skriva på baksidan t.o.m. :eek:

(Jag är en sådan där anal typ som är jätteförsiktig med vissa saker - bl.a. hundens rosetter.)

Man kan ju inte böja och ha sig... Det gör ju nästan ont att skriva på baksidan t.o.m. :eek:

(Jag är en sådan där anal typ som är jätteförsiktig med vissa saker - bl.a. hundens rosetter.)

:rofl: :rofl: Du är rolig du :D

Lägg dom i press så de håller sig fina :angel:

Nu har jag böjt öglan. Det gick bra. Det gjorde inte ont. Jag dog inte. Jag behöver inte terapi.

:D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har gått och småfunderat lite på min hunds typ. Vi har varit på utstälningar och fått olika på varje. Nu vill jag se om ni andra...
Svar
7
· Visningar
1 157
Senast: Ciindy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix