Pallen Trådstartare 11 Apr 2012 #1 Jag vill se bilder på er shettisutrustning Behöver lite inspiration och det är alltid kul att se vad era har på sig Skriv gärna märke också.
Jag vill se bilder på er shettisutrustning Behöver lite inspiration och det är alltid kul att se vad era har på sig Skriv gärna märke också.
gulkiwi 11 Apr 2012 #2 Sv: Visa mig shettisutrustning! Var det något speciellt du tänkte på eller är det vilken utrustning som helst?
Sv: Visa mig shettisutrustning! Var det något speciellt du tänkte på eller är det vilken utrustning som helst?
gulkiwi 11 Apr 2012 #3 Sv: Visa mig shettisutrustning! Rambo Newmarket, lite klänningvarning men jag älskar täcket! Transportskydden är Cottage Craft tror jag. Hööksgrimma. Rolagsrockard, Zilcosele med empathybrösta, MiasRS selunderlägg och hööksreflexer.
Sv: Visa mig shettisutrustning! Rambo Newmarket, lite klänningvarning men jag älskar täcket! Transportskydden är Cottage Craft tror jag. Hööksgrimma. Rolagsrockard, Zilcosele med empathybrösta, MiasRS selunderlägg och hööksreflexer.
gulkiwi 11 Apr 2012 #4 Sv: Visa mig shettisutrustning! Smutsig shettisrumpa med Idealsele och fårskinnsunderlägg från Kefley. Visningsträns från Riders Company. Visningsträns sytt på beställning av Agneta Hecht(stavning?)
Sv: Visa mig shettisutrustning! Smutsig shettisrumpa med Idealsele och fårskinnsunderlägg från Kefley. Visningsträns från Riders Company. Visningsträns sytt på beställning av Agneta Hecht(stavning?)
Pallen Trådstartare 11 Apr 2012 #5 Sv: Visa mig shettisutrustning! gulkiwi skrev: Var det något speciellt du tänkte på eller är det vilken utrustning som helst? Klicka för att se mer... Nej bara allt möjligt
Sv: Visa mig shettisutrustning! gulkiwi skrev: Var det något speciellt du tänkte på eller är det vilken utrustning som helst? Klicka för att se mer... Nej bara allt möjligt
urkella 12 Apr 2012 #6 Sv: Visa mig shettisutrustning! Globus Falabella sele (utan bröstan) Tränset, har dock limmat dit guldet själv Horze fleecetäcke Globus longergjord:
Sv: Visa mig shettisutrustning! Globus Falabella sele (utan bröstan) Tränset, har dock limmat dit guldet själv Horze fleecetäcke Globus longergjord:
gulkiwi 12 Apr 2012 #7 Sv: Visa mig shettisutrustning! Fint det blev med guldet på tränset, vad är det du limmat dit?
urkella 13 Apr 2012 #8 Sv: Visa mig shettisutrustning! Det är guldfärgat läder som jag köpt från någon sådan hobbyaffär
gulkiwi 14 Apr 2012 #9 Sv: Visa mig shettisutrustning! Okej, får hålla ögonen öppna efter sånt då. Egensytt träns i tärnsjöläder. Hästen ser lite ledsen ut då jag snodde honom mitt i maten för att prova och fota tränset.
Sv: Visa mig shettisutrustning! Okej, får hålla ögonen öppna efter sånt då. Egensytt träns i tärnsjöläder. Hästen ser lite ledsen ut då jag snodde honom mitt i maten för att prova och fota tränset.
Pallen Trådstartare 15 Apr 2012 #10 Sv: Visa mig shettisutrustning! Får väl visa lite av min egen också nu när jag äntligen är hemma och inte på jobbet! Shettisrockard från Drive Out. Transportskydd från Globus Skydd och boots från Globus Träns av okänt märke, köpt på Falsterbo HS. Mitt absoluta favoritträns Tömkörningsgjord från Globus Täcke av något märke, fick i present.
Sv: Visa mig shettisutrustning! Får väl visa lite av min egen också nu när jag äntligen är hemma och inte på jobbet! Shettisrockard från Drive Out. Transportskydd från Globus Skydd och boots från Globus Träns av okänt märke, köpt på Falsterbo HS. Mitt absoluta favoritträns Tömkörningsgjord från Globus Täcke av något märke, fick i present.