Visa bilder på era Golden Retriver. Här är min sötnos!!

Sv: Visa bilder på era Golden Retriver. Här är min sötnos!!

ush va söt! jag vill oxå ha hund!!! Hur anpassar hon sig? hur länge har du hafte henne?

Jag har haft henne i snart ett och ett halvt år nu.. Hon anpassade sig jättebra redan på en gång, och jag förstår inte hur ägarna innan har kunnat tröttna på henne.. Det enda med henne är att hon är livrädd för stora män, så antagligen har någon inte varit så snäll mot henne..

nej det kan man ju tänka sig......

lämnade de ifrån sig henne frivilligt eller blev hon fråntagen???

Guud vad sööta!!!!!!

Nä frivilligt, men de va av en familj som inte hade tid för henne, de hade haft henne i nån månad....De var antagligen första familjen som inte va så snäll mot henne...

Tack!
din med! :)

ahaa.... det rä så hemst när sånt händer... tur att hobn fick en matte som förstår henne då!

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: igbest
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 160
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 252
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits
  • Spånpellets