Visa åring knoppad?

A

_amanda_

hej

ska visa min 1 åring på utställning om 1 ½ vecka... Har köpt ett jätte fint bettlöst utställningsträns som passar henne perfekt ! Jag undrar nu, om det är vanligt med knoppar på utställning? har knoppat henne hemma för skoj skull, och hon har väldigt fin man att knoppa. Blir riktigt snyggt.. Men de e kanske inget man har på lokal utställningar ?

mvh Amanda

Sv: Visa åring knoppad?

hej

ska visa min 1 åring på utställning om 1 ½ vecka... Har köpt ett jätte fint bettlöst utställningsträns som passar henne perfekt ! Jag undrar nu, om det är vanligt med knoppar på utställning? har knoppat henne hemma för skoj skull, och hon har väldigt fin man att knoppa. Blir riktigt snyggt.. Men de e kanske inget man har på lokal utställningar ?

mvh Amanda

Det tycker jag absolut! Ser tjusigt ut! :) Min lilla blev knoppad som bäbis och var knoppad när jag kollade på henne (5 månader då) Är 14 månader nu :)

Du bör absolut ha henne knoppad. D ger ett vårdat intryck och domaren ser halslinje/halsansättning bättre. Det är alltid rekommenderat att knoppa vid utställning, d ser mer seriöst ut.
Good luck!

Hon är korsning mellan welch cob och arab... hon ahr fått ett vakcert arab huvud :) .. hennes man är spretig och ligger inte på samma sida... så hon ser snyggare ut knoppad... de måste jag säga..

okej :) jo jag tror de blir knoppar på min med... vill bara höra mej om kring lite... kul o veta hur adnra gör :) va har du för ras på din lilla, någon intressant stam?

H**ks .. blev väldigt förvånad när jag hittade det där... för det har aldirg funnits med i katalogen.. ? :S kostade 300 kr tror jag och fanns i flera stl.

jag tycker att det är snyggt med knoppat på utställning. det ser välvårdat ut, och det märks också att man ansträngt sig för att få hästen riktigt fin ;)

du har ingen bild på sötnozen? *bildfreak* :angel:

534

sötnosen :) visst blev hon fin? 38 p blev det och jag är nöjd med henne måste jag säga :) o d eva min första visnings så ja är nöjd med mej själv oxå.. hehe

man måste tydligen vara inloggad på lunarstorm för att kunna se den bilden, länka på annat sätt?
vore kul o se bilden

Såg att det gått bra på utställningen:) GRATTIS!

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 394
Senast: Dopy
·
Träning Hej! Jag köpte i mars -18, min första häst. En riktig rallyräka som jag främst tänkt tävla hoppning men även dressyr med. Han står nu på...
2
Svar
22
· Visningar
3 599
Senast: mackan
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 519
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar