Thrill

Trådstartare
Jag vet inte vad som har hänt med min dator. Jag är inne på msn och plötsligt skickar någon en länk och texten "Is that u?". Jag öppnar länken och helt plötsligt börjar alla på msn skriva det. Sedan kommer texten upp överallt. Jag stänger av datorn, startar igen. Allt förutom msn är som vanligt. Jag vet inte vad som har hänt, är livrädd. Någon som kanske kan lugna mig lite?! :crazy: :eek:

TACKSAM FÖR SVAR!

Sv: Virus?!

Du har fått virus. Du får ta och sluta vara så nyfiken, och fråga vad det är för länk innan du öppnar möjligtvis. ;) Det står i en annan tråd här i forumet hur man får bort skräpet. :)

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp! Någon datorkunnig här som kan något knep för att lösa följande: Min dator som använts under dagen påstår nu helt plötsligt att...
Svar
5
· Visningar
582
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Min dator har kraschat!! :eek: ... Fick en ny laptop, Lenovo modell dyrare, av pappa strax efter jul, i början av januari nu 2019. Allt...
2
Svar
22
· Visningar
5 054
Senast: Hejsan.
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
59 412
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 809
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18