Magiclooop ftw
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle repat upp och stickat om i rätt storlek. Av min erfarenhet blir man mer nöjd i slutändan då.Jag har lagt upp och stickat på min tröja i snart en dm i fel storlek strl 6 istället för 3. Borde väl kunnat minska det lite i sidorna, så den får lite midja liksom? Enligt mönstret ska tröjan vara boxy men jag borde väl kunna ta in den lite i midjan utan att det blir konstigt? Eller ska jag göra den oversized?
Inte ett alternativ. Jag har kämpat i så många timmar, veckor, månader! Repar jag upp kommer jag inte börja om igen, så väl känner jag mig själv.Jag skulle repat upp och stickat om i rätt storlek. Av min erfarenhet blir man mer nöjd i slutändan då.
Som sagt, inte ett alternativ. Jag kommer inte börja om, då får den hellre bli oversize. Det skiljer 6 cm på storlekarna så det är inte jättemycket.Jag skulle också ha repat upp. När någonting sånt där händer mig tänker jag alltid på vad min mamma brukade säga: Det syns aldrig hur lång tid någonting har tagit, det syns bara hur det ser ut.