Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och nu är filten klar. Gick fortare än jag trodde att virka den.Men nu är det dags att ta tag i vinterns stora projekt, filten Ubuntu.
Tack snälla jag trodde in i det sista att den skulle vara för kort och blev SÅ glad och förvånad när den blev så bra. Får vårkänslor av denAlltså! Fy fan vad snygg och jäklar vad bra den satt. Du passar verkligen i den färgen.
Absolut! Fram och tillbaka bara, och man kan ju randa i olika färger efter behag osv. Dom är väl typ 70x100 eller liknande till bebisar? Då hinner du nog inte drabbas av leda mot slutet ensJag ska lära mig virka! Beställt hem en bok som kommer i nästa vecka, och ska besöka garnbutiken när den kommit. Är en filt en bra första grej att börja med?
Tänker mig storlek babyfilt
Låter som en jättebra idé. Det är roligt att virka. Ett tips är att skaffa en ergonomisk virknål, man får mycket mindre ont i handen då.Jag ska lära mig virka! Beställt hem en bok som kommer i nästa vecka, och ska besöka garnbutiken när den kommit. Är en filt en bra första grej att börja med?
Låter som en jättebra idé. Det är roligt att virka. Ett tips är att skaffa en ergonomisk virknål, man får mycket mindre ont i handen då.
Absolut! Fram och tillbaka bara, och man kan ju randa i olika färger efter behag osv. Dom är väl typ 70x100 eller liknande till bebisar? Då hinner du nog inte drabbas av leda mot slutet ens
Satan i gatan så snygg!
Om du söker på babyfilt på nätet får du hur mycket svar som helst ! Om du kan virka stolpar och luftmaskor så kan jag rekommendera att virka V-stitch. Det blir så mjukt och gott i bomullsgarn.Ah, toppen! Tack för pepp hörni!
Jag vill sticka en beige, mjuk filt till min lelle onge så jag hoppas jag hittar något trevligt garn!
@Linta, ja något sånt i storlek kan nog stämma
Om du söker på babyfilt på nätet får du hur mycket svar som helst ! Om du kan virka stolpar och luftmaskor så kan jag rekommendera att virka V-stitch. Det blir så mjukt och gott i bomullsgarn.
Varv 1: stolpe, luftmaska, stolpe i samma maska. Hoppa över en maska. Fortsätt varvet ut.
varv 2: stolpe, luftmaska, stolpe runt luftmaskan från varv 1. Hoppa över en maska. Fortsätt varvet ut.
Fortsätt med varv 2...
Jag ska lära mig virka! Beställt hem en bok som kommer i nästa vecka, och ska besöka garnbutiken när den kommit. Är en filt en bra första grej att börja med?