Tack! Har börjat inse att croppade toppar passar mig bäst, men svårt att hitta toppar att köpa som inte är så jäkla boxiga.
Jag stickar inte massor med croppade, men har precis stickat färdigt Mount pleasant och rekomenderar den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Har börjat inse att croppade toppar passar mig bäst, men svårt att hitta toppar att köpa som inte är så jäkla boxiga.
Svarar mig själv...Jag nöter på med temperaturfilten och sakta men säkert blir filten mer och mer orange/röd. Det där med halvårslånga projekt är inte min grej. Jag vill bli färdig så fort som möjligt med påbörjade projekt...
Svarar mig själv...
Idag är det den siste juni och temperaturfilten är färdig!
Visa bifogad fil 53511
Filten är 150cm bred och 180cm lång.
Håller med om att det kunde vara kul att se år från år men för min del blir det bara den här halvårsfilten. Ärligt sagt tycker jag att det är rätt trist att bara virka V-stitch varv efter varv efter varv.Det är ju jättekul att se hur det ser ut genom året! Om man orkar gör man en varje år och kan se eventuella skillnader.
Och jag hittade ekologiskt bomullsgarn 8/4 på hobbii till typ halva priset. Jag beställde 38 nystan... 10 mörkröd, 10 mörkgrå, 10 ljust gråblå och två vardera av ljusgult, ljusblått, ljusrosa och ljusgrönt. Jag tänkte att vintern är lång!Köpte nästan 34 nystan a 50 g merino i fuchsia skulle byta från 3 till 4 och regerade precis innan bekräfta köp att kassan blev lite dyr!
Bokhandeln på internet med sitt eget garnmärke säljer ut merino för 12-18 kr nystanet. Som tips till er andra som inte skulle köpa garn...
Och jag hittade ekologiskt bomullsgarn 8/4 på hobbii till typ halva priset. Jag beställde 38 nystan... 10 mörkröd, 10 mörkgrå, 10 ljust gråblå och två vardera av ljusgult, ljusblått, ljusrosa och ljusgrönt. Jag tänkte att vintern är lång!
Köpte nästan 34 nystan a 50 g merino i fuchsia skulle byta från 3 till 4 och regerade precis innan bekräfta köp att kassan blev lite dyr!
Bokhandeln på internet med sitt eget garnmärke säljer ut merino för 12-18 kr nystanet. Som tips till er andra som inte skulle köpa garn...
Så snygg!!
Venice wrap top i Holst Coast, bomull/ull-blandning Det var en minst sagt bumpy ride då jag fick hjärnsläpp och valde storlek på bystmått och inte gjorde några modifikationer alls. Eftersom att jag har en relativt liten kroppshydda med stora bröst funkar det -aldrig-, så fattar inte hur jag tänkte Körde den genom symaskinen några gånger och tog in i sidorna och lite på längden i axelbanden. Nöjd till slut och glad att jag tog tag i den i stället för att kasta
Är den stickad på rundsticka?
Om bara temperaturen kan droppa 10-15 grader nu så blir det här asbra
Ja! Ärmhålen klipps upp senÄr den stickad på rundsticka?