Om den inte blir platt så är det för lite ökningar, virkar du efter ett mönster eller på frihand?
Mönster, från järbo garn. Egentligen gör det inget för den ska ändå bli en skål. Men det stör mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om den inte blir platt så är det för lite ökningar, virkar du efter ett mönster eller på frihand?
Mönster, från järbo garn. Egentligen gör det inget för den ska ändå bli en skål. Men det stör mig!
Jag har samma problem med dukar. Det jag vet är att jag virkar ganska hårt. Kanske är det samma med dig?
Ibland fungerar blockning men ibland är det bara som förgjort.
Du har inte missat ökning på något ställe? Järbos mönster brukar vara bra.Mönster, från järbo garn. Egentligen gör det inget för den ska ändå bli en skål. Men det stör mig!
Du har inte missat ökning på något ställe? Järbos mönster brukar vara bra.
Det ser ju super ut!Provar mig fram! Är ju västa nybörjaren så vi får se hur det blir sen.
Det ser ju super ut!
@sthu o va söta! Gör fler, skänk bort till lämpligt lotteri. Såna där är precis såna vinster folk skulle antingen älska eller hata att få, och lotteri”ägarna” blir glada över saker att ha som vinster
Är du inte rädd att de ska börja brinna?Det var kul att göra små ljushållare!
Vette tusan vad jag ska ha dem till, men jag virkar fler.
Är du inte rädd att de ska börja brinna?
Sockor storlek 42, Järbo raggi, deadline 11/4 ställer mig tveksam men gör ett försök!
Sockor storlek 42, Järbo raggi, deadline 11/4 ställer mig tveksam men gör ett försök!