Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ovant dilemma: jag vet inte vad jag ska virka härnäst
Jättefint! Vad är det för mönster?Visa bifogad fil 14455
Klänning till brorsdottern med matchande skärp och hårband, riktigt nöjd med mitt första plagg
Visa bifogad fil 15580
Är på retreat tillsammans med några indie dyers och projektpåse-makare, idag hade vi marknad och jag kan ha fått feeling
Absolut inte! Virka är kul och inte så svårt. Och vad är det värsta som kan hända?Jag vill virka en manet. Har hittat ett mönster och ska glo på YT när jag skaffat virknål och garn (jag har inte virkat sedan högstadiet ). Hittade en virkskola jag nördar ner mig i så långe.
Är jag idiot?
Absolut inte! Virka är kul och inte så svårt. Och vad är det värsta som kan hända?
Jag vill virka en manet. Har hittat ett mönster och ska glo på YT när jag skaffat virknål och garn (jag har inte virkat sedan högstadiet ). Hittade en virkskola jag nördar ner mig i så långe.
Är jag idiot?
Jag kommer ihåg att jag virkade typ en provruta i skolan bara. Det jag lärt mig nu, har jag lärt mig på YT. Jag har virkat dukar, mössor, sjalar, kjolar, grytlappar, gosedjur, filtar, toppar och mycket, mycket mer.
Själv kan jag inte läsa ett mönster då jag fullständigt tappar bort mig med alla förkortningar, typ dyslexi eller något liknande, det bara flyter ihop.
Däremot gillar jag ritade "scheman", vilket är skitlätt att följa.
Ritar du scheman själv då eller väljer du bara mönster som har såna färdiga?