Det här känns som rätt tråd för mig! Icke handarbetsnördar uppskattar visst inte när man vill visa exakt allt vad man har producerat.

Jag har nyligen börjat sticka, nån gång förra månaden, men har hunnit producera ett par vantar, ett pannband, fingerlösa vantar och 1 1/2 sockpar (socka nr 2 i andra paret är in progress

). Så nu blir det spam med bilder av mina projekt!
Fingerlösa vantar för hundträning, det blir så klumpigt att ge hundgodis med fingervantar så jag stickade ihop dessa som första projekt.
Pannband med fläta, snyggt men inte så praktiskt då garnet jag använde är lite för stickigt för att ha på huvudet men vad gör väl det, det var ett kul projekt att lära sig att sticka flätor.
Ugglevantar stickade med dubbelt garn, Drops Merino Extra Fine och Drops Alpaca Mix. Varma, sköna och såååå mjuka

. Sydde ännu dit svarta knappar som ögon men har ingen bild på slutresultatet tyvärr...
Sockpar nr. 1! Ville testa på att sticka lite mönstrat så jag valde att sticka dessa. Trots lite misstag är jag rätt nöjd med slutresultatet.
Socka nr. 3. Denna saknar ännu sin andra hälft men den jobbas på. Här har jag verkligen gjort misstag i både mönster och trådspänning men man lär sig, är verkligen ingen expert ännu men det här med att sticka var så pass roligt att jag gärna övar mera

.
Skulle också bli glad om någon ville dela med sig av bra instagrammare att följa för inspiration. Jag följer några bloggar och kollade upp de som var nämnda här i tråden för någon sida sedan, men tycker det är så svårt att hitta intressanta användare på just instagram.