Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skumt! Jag får bara en fil, en pdf, när jag laddar ner mitt, öppnar i adobe acrobat readerNi ar sa himla duktiga ... har stickas det langsamt. Jag var precis pa vag att repa upp och gora om igen nar jag insag att det kanske inte alls behovdes. Det ar ganska bra som det ar och jag stickade bara ihop en maska med en jag rakat addera forra varvet istallet
Jag kopte monstret till Norrbottens trojan, och har bestallt garn, men monstret gar inte att oppna? Det ar en hel massa filer, men alla visar kod. Det star "windows" pa flera av filerna, kanske det inte gar for att jag har mac?
Wow så finBara polon kvar sen är den färdig
Alasuq Polar:
Fina färger, passade otroligt bra ihop!Bara polon kvar sen är den färdig
Alasuq Polar:
Tack! Väldigt rolig att sticka och fort går det med så tjockt garnWow så fin
Tack! Jag va tveksam ett tag men blev nöjd ändå! Kommer göra den i fler färger tror jag.Fina färger, passade otroligt bra ihop!
Jag använder vanligt balsam, men det finns speciellt ullbalsam också.Jatte snygg troja!
Tvatta i balsam? Vanlig har balsam? Eller?
Jag tycker att virkning är både skonsammare än stickning och inte lika känsligt för tekniska misstag.Förra vintern provade jag på att lära mig sticka. Behöver någonting att fokusera hjärnan på istället för att glo i telefonen... Har en svägerska som är sjukt duktig på att sticka och gör sååå fina grejer älskade dessutom att hitta fina garner att köpa. Men fick aldrig stickningen att fungera. Blev bara stressad och spänd i händer/axlar. Fick inget flyt och bara tappade stickor, maskor, det blev för hårt och för löst och bara blöö blev mest irriterad. Men nu när vintern kommer med långa kvällar så känner jag ändå att jag vill göra något. Råkade se något klipp på Youtube om påtning/quick knit/loom knitting. Kan det vara något som passar mig tro? är det lättare än vanlig stickning? Vill typ kunna göra egna mössor, sockor, vantar.