Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu behöver jag tips igen! Tänkte ge en kompis ett vin (plus lite annat) när hon fyller år. Jag vet att hon endast dricker vitt, och det ska inte vara såna söta som jag gillar. Men sen vet jag inget mer.. vad tror ni kan vara ett bra vin att ge bort då?
Stilla! En kompis trodde att hon brukade köpa chapel hill boxen skrev hon, men hade inte mer koll.Bubbel eller stilla vin? Har du något exempel på vad hon brukar dricka?
Typ 100-150krPrisklass? @bollen__
TackDet finns två olika Chapel Hill-boxar... ett vin som brukar funka är Gustave Lorenz Riesling, 99 kr. Den matchar (kanske) den blå boxen. Är det den vita boxen föreslår jag Bourgogne Chardonnay för 129 kr.
Jag gör, superbra app tycker jag!Hur många är det som kör vinappen Vivino här? Perfekt för att hitta , identifiera och hålla reda på flaskor, årgångar och smaker.
Riesling eller Gewürtztraminer.Hej vinmänniskor!
Ett vitt vin som kan passa till pasta med räkor, chili, vitlök? Både att ha i och dricka till, några tips?
Hur många är det som kör vinappen Vivino här? Perfekt för att hitta , identifiera och hålla reda på flaskor, årgångar och smaker.
Jag köpte @tornblomma s vin som jag såg i en annan tråd. Luktar lite märkligt med väldigt gott
Jag associerade det nästan till fotogen eller något annat skarpt men smaken är precis som du skrev att det var mycket fat. Väldigt gott! kommer att köpas igen!Det luktar mycket ek tycker jag precis när man öppnar det. Men det luftas ju bort sen
Jag köpte @tornblomma s vin som jag såg i en annan tråd. Luktar lite märkligt med väldigt gott
Jag köpte också och gillade det skarpt.Jag köpte @tornblomma s vin som jag såg i en annan tråd. Luktar lite märkligt med väldigt gott
Jag köpte också och gillade det skarpt.
Mycket karaktär.
Gillar inte "lättdruckna" viner.