Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har någon pratat om rödvin och lakrits här? Alltså jag gillar inte lakrits men en fullakrits, sådan som alltid blir över i gott och blandat påsen tillsammans med typ en klunk ripasso wow! Tror jag måste göra något fänkåligt och testa den kombon!
Köpte ett par bubbelglas till stugan, enda sorten som fanns i byn,
De är 28cl och känns gigaaantiska. Iofs dricker vi gärna bubbel ur vittvinsglas hemma, så det borde ju bli lite samma
Men kul att ha köpt från affär här.
Hiss! En jättefin, stilren chardonnay. Lagom mycket fatkaraktär och perfekt balans mellan syra och mineralitet. Köpte på chans när den fanns i TS och blev inte besviken. Kul med tysk chardonnay.
Passade fint till spaghetti vongole.
Drack André Clouet Silver till fisk och skaldjur igår, galet god!
Lite mer fyllig och röda äpplen. Är nog en ny favorit, får dela platsen med Taittinger.
Påminner om Bollinger tyckte jag, men mycket mer prisvärd, och nog ännu godare.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.