Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gick på ett bolag jag inte besökt tidigare. Alltså hittade jag inte i hyllorna, och mitt favvovin (Marques de Cácares) fanns inte där.
Köpte en flaska jag inte smakat tidigare. Det var riktigt gott! Det blir mer av den.
Det är en tempranillo. Min favoritdruva.
Visa bifogad fil 20297
Tack för tipset! Provade denna idag och den var helt i min smak!Någon sötare Riesling är mitt tips. Jag gillar Sankt Anna till exempel. Väldigt lättdrucket och inte surt:
Visa bifogad fil 19892
Tack för tipset! Provade denna idag och den var helt i min smak!
Hur många är det som kör vinappen Vivino här? Perfekt för att hitta , identifiera och hålla reda på flaskor, årgångar och smaker.
Jag drack detta, Dancing Bull, Zinfandel, på ett hotell för en liten tid sedan. Jättegott!! Nu har jag beställt en flaska via Systembolaget, får se om det smakar lika gott hemma, det är ju inte alltid så....!Visa bifogad fil 20436
Haha! Jag får hem dem på tisdag, hör av mig om det är outhärdligt!En av mina absoluta Zinfandelfavoriter. Har nog beställt runt 20 flaskor senaste året.
Men det smakar nog illa hos dig, skicka PM så får du adress där vi tar väl hand om det
Gick på ett bolag jag inte besökt tidigare. Alltså hittade jag inte i hyllorna, och mitt favvovin (Marques de Cácares) fanns inte där.
Köpte en flaska jag inte smakat tidigare. Det var riktigt gott! Det blir mer av den.
Det är en tempranillo. Min favoritdruva.
Visa bifogad fil 20297
Japp. Den är inte alls dum. Bra budgetvin!På tal om tempranillo fick jag precis denna av grannen. Hällde upp ett provglas ( ) och ställde på kökshyllan.
Visa bifogad fil 20463
Pa tal om vins bi-effekter - jag alskar verkligen ett runt rott vin sahar pa hostkanten, meeeeen, man blir ju sa somnig av ett glas eller tva - finns det nagot satt att komma runt detta?
Jag tackar för tipset om denna också, provades i helgen och den var helt i min smak!Då tycker jag att du ska prova denna nästa gång. Drack första gången igår och den var riktigt god och liknar Sankt Anna men skillnaden är framförallt att det är en blandning mellan druvan Riesling och Gewürztraminer (sistnämnda en bra ”ingångsdruva” för den ovane vitvinsdrickaren )
Jag tackar för tipset om denna också, provades i helgen och den var helt i min smak!