Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Sen fanns det även en som heter Haig, hur är den?
(till Emilia om hon inte kan ha den hon hade förra året)
Kan svara på några frågor. Vi vill ha en overall för att den inte ger några glipor och ett två delat för att kunna använda bara jackan vid snabbvändor.
Ang storlek så beror det på hur litet/stort ditt barn är. Min son fyllde 1 i juli och jag har köpt stl 80(didriksson) på hans vinteroverall men då är han liten också.
Ang. Märken så fick kappahls Kax väldigt bra betyg i årets overall test. Men den kostar faktiskt 50kr mer än vad våran nya didriksson kostade.
Förskolor brukar ha en förkärlek till fleecefodrade regnställ.
Eftersom ditt barn blir 1 i novemver så kanske han inte kommer att gå så mkt ute och leka utan mest sitta still eller åka vagn? Så det gäller att kläderna värmer och att rumpan inte läcker in.
Haig är väl didriksons billigaste modell som inte andas har jag för mig.
Jag tog storlek 80 och min son va 74cm vid 1års kollen för en månad sen. Får ett rejält tag i grenen men den va inte så stor att han inte kunde röra sig. Normal 80 skulle jag vilja säga.
Vad använder ni på hösten till barnen?
Jag tog storlek 80 och min son va 74cm vid 1års kollen för en månad sen. Får ett rejält tag i grenen men den va inte så stor att han inte kunde röra sig. Normal 80 skulle jag vilja säga.