Mudchute ar ett bra tips faktiskt! Kanner till dem, men har inte varit dar och de ar faktiskt bara en 40 min cykel bort. Kanske kan vara vart att aka dit pa en assessment lesson for att kolla in standard och atmosfar!
Jag har hastar i livet annars, volontarar pa en ridskola i Brixton,, men det ar enbart for barn och ungdomar, sa rider bara dar ytterst sallan nar mojligheterna givs, men jag har accepterat att hastarna gar pa tomgang medan jag bor i London.
Rollerderby var daremot en fantastisk ide, det borde jag kanske forsoka undersoka lite mera!
Det var ett tag sedan jag var på Mudchute men om det är som det var då är det toppen. Hade tillochmed häst uppstallad där ett tag och det funkade fint. De har lite ridvägar i parken och några terränghinder.
Ebony brukade komma och rida där innan de fick eget stall!
Såg att HPS hade nåt erbjudande om medryttare men då får du nog vara miljonär Mudchute är extremt rimligt prissatt, tror jag betalade typ 200 pund i månaden för att ha häst där (då gick han lite lektioner men all skötsel och allt annat ingick).