Vintermörker och utevistelse

Sv: Vintermörker och utevistelse

Våra hästar går ute mellan 6-22 just nu. Vid väldigt dåligt väder så kommer de in tidigare, men det har fortfarande hunnit bli mörkt ute då. :p

Sv: Vintermörker och utevistelse

Eftersom jag bor i norrland är det väldigt mörkt tidigt på em så det är inget som jag tar i beaktning...Mina hästar som då är 3 trivs oavsett... Enda gången dom kommer in tidigare är om oväder är på G eller om jag ska bort och inte töserna kan göra intaget.... :laugh:Jag vill att mina hästar ska vara ute så länge som det går, tycker dom står tillräckligt länge inne ändå....men var och en gör som dom själv behagar... Jag skulle nog ta hänsyn om en eller flera i flocken skulle in en annan tid, eftersom jag inte vill ha en kvarlämnad parvel i hagen....

Liknande trådar

Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
17 392
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 572
Senast: mars
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 195
Senast: Linda_A
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 316
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar