Vinterjackor

Sv: Vinterjackor

Jag har en dunjacka från Eurostar. Så himla mjuk och skön. :love: Och jag har ALDRIG frysit i den!

trav.jpg

Jag har en som jag plockat ut alla skydd utom rygg plattan
Den är ganska ofordrad men ändå varm.
Inget att ha i ridhus men om du har en fleece inunder är det ok att rida ut.

Tycker inte den är ng komp til väst , men så använder jag inte det heller. Känner mig som om jag hade rustning alt sköldpadda.

Har flera västar, bla zippa, tiparary och andra men rutmönster.

Tycker att motorcykelskydd för ryggen funkar bäst.

Q

en Kyra K aktive lea är SJUKT nöjd, bekväm och praktisk :love:

Jag gillar min reflexjacka från Hööks skarpt. Varm och har plats för extra tröja om det är riktigt kallt + att jag syns väldigt bra.

kl
Här kommer en bild på min vinterjacka, kommer som sagt från Jula. Syns bra gör man iaf ;)

1520c390be9c51ec1f72ec5d18785edc_640_480.jpg

Senast ändrad:

*kl*

Jag har en underbar marinblå jacka från pikeur med ljusblå detaljer. Vattentät med suverän andasfunktion. Är jättenöjd med den!

071014-nateochboye1.jpg

Inte mycket till vinterjackor kanske.. men jag har iaf en svart Kyra K Active Liz, en Rambo Downy och morsans klubbjacka.. ska skaffa en egen så snart klubben bestämt sig för modell/brodyr.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
296
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 137
Senast: dukie
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 689
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna