Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma?
Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder!
Försökte med uhip-kappa, men mina axlar får inte plats så letar efter alternativ.
Har beställt hem den och ska prova faktiskt!Jag kör lager på lager!
Har ett par jackor från Swazi som jag bor i höst, vinter, vår, och bara varierar vad jag har under. Bästa jackorna jag haft. Tyvärr de dyraste också.
Är dock sugen på denna:
https://www.chevalier.se/klader/jackor/varma-jackor/tempest-jacket-women
Flera kompisar har den och är nöjda!
Har beställt hem den och ska prova faktiskt!
Har beställt hem den och ska prova faktiskt!
Jag är sugen på den så vill gärna veta vad ni tycker sen!Jag gjorde precis detsamma
Har denna, blir tredje vintern nu. Är jättenöjd, den håller värmen bra, håller fukt ute, är lagom lång och det är bra storlek på fickorna. Sen ser man ju alltid rätt märklig ut med en massa leksaker som putar ut i ryggen
Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma?
Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder!
Försökte med uhip-kappa, men mina axlar får inte plats så letar efter alternativ.
Har fått hem en precis, men inte använt än. Blir nog premiär på spårkursen ikväll. Beställde godisfickan till, verkade sjukt bra att kunna ta ur och tvätta. Jag använder ofta hemkokt kött som godis, så det blir lite kladdigare.
Jag är sugen på den så vill gärna veta vad ni tycker sen!
Fick också hem den idag, men har inte provat än! Så sjukt snabba.Har fått hem min idag (Chevalier har alltid så snabb leverans!) och det blir keep på den
Fick också hem den idag, men har inte provat än! Så sjukt snabba.
Den ligger på posten 200 meter ifrån lägenheten och jag är uppenbarligen lat.Hur kan du hålla dig
Den ligger på posten 200 meter ifrån lägenheten och jag är uppenbarligen lat.
Glömde att skriva men jag behåller också min!Ah, förstår! Trodde du hade hämtat den men inte öppnat