Åh, nu ska jag beklaga mig lite, hoppas att det är okej..
Jag är SÅ trött! Hela tiden, fullständigt golvad. Jag kan fastna i bilen på parkeringen i timmar och bara inte orka kliva ur den för att sätta fart. Sitter vid skrivbordet på jobbet och bara känner att jag inte kan jobba, att allt jag vill är att krypa ner i hundens korg och vila (har hänt någon gång ). Det är säkert en kombination av att jag håller ett väldigt högt tempo (intensivt på jobbet, åker till hästen och rider den och visar den för kunder på kvällarna, kommer hem jättesent och måste då äta = sen i säng och lite sömn) att jag har jobbat 4 helger i rad samt i veckorna, att jag bara hade 2 veckors semester i sommar, syr ihop det sista inför bröllopet som är mindre än en månad bort, stress över att hästen ska säljas och mycket känslostormar kring det, sover oroligt osv osv. Samt kanske att mitt järnvärde är lite lågt, har läst att det är väldigt vanligt vid den här tiden (är i vecka 19 nu). Vet någon om man kollar det på RUL?
Jag önskar att jag bara kunde stänga av omvärlden helt och checka ut i en vecka eller två, och bara totalslappa. Herregud vad det vore skönt.
Sitter apropå det här och funderar över om det är rättfärdigat att gå och köpa lite choklad och ta till kaffet. Just nu känns det som enda möjligheten till att överleva eftermiddagens mötesmaraton utan att somna sittandes.. Försöker hålla nere på sockret så gott det går och känner att jag inte borde (köpte en glass på eftermiddagen igår), men samtidigt tycker jag sååå synd om mig själv.