Åh, stort Grattis!31/1 kom vår pöjk. Fortsättning följer...(Skriver när vi får komma hem från neo).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, stort Grattis!31/1 kom vår pöjk. Fortsättning följer...(Skriver när vi får komma hem från neo).
Ååååh grattis! Hoppas ni alla mår ok!31/1 kom vår pöjk. Fortsättning följer...(Skriver när vi får komma hem från neo).
Stort Grattis!! Hoppas allt gått bra!Strax innan midnatt kom äntligen vår lilla tjej!
Grattis! ❤Strax innan midnatt kom äntligen vår lilla tjej!
Det känns lite som att det inte gjorde någonting att jag inte längtade. Nu får han massor av kärlek och är så välkommen till vårt liv. Mycket på min "nej till barn"-lista kan jag bara stryka nu.@Nordthor hur känns det nu när han är här? Du som heller inte längtat?
Jag trodde inte det innan jag fick barn men det ligger mycket bakom uttrycket ”egna barn och andras ungar”Det känns lite som att det inte gjorde någonting att jag inte längtade. Nu får han massor av kärlek och är så välkommen till vårt liv. Mycket på min "nej till barn"-lista kan jag bara stryka nu.
Grattis @Nordthor och @nejlica
Här har vi fått första jobbiga nätterna med biverkningar från rotavaccinet. Visserligen ”bara” uppvak var 90 minut för gnäll-matning och en massa grymtande i sömnen men när man vant sig vid att sova ostört 3-4h i stöten så tar energin och hjärnan slut fort
Men jag försöker ändå ha närvaro att vara tacksam för att detta räknas som jobbigt för oss - för många andra skulle detta räknas som bra nätter och dagar, misstänker jag. Vi har trots allt aldrig (hittills, peppar peppar) tex haft en otröstlig bebis som skriker sig till sömns eller tvingats köra rundor med bilen mitt i natten.
Samma sak här, rotavaccin imorgon. Räknar väl med att busungen blir lite kinkig i magen och allmänt klängig i några dagar, men vi får väl se.Hoppas ni får tillbaka de längre sovplatser snart!
Vi ska få rotavaccinet imorgon, och jag har inte ens tänkt tanken att det kan ge biverkningar. Men inser att det nog är smart att vara beredd på någon sorts reaktion.
Sista rutin besöket hos MVC idag. Allt var bra men inga tecken på att förlossningen kommer att starta spontant så jag fick order om att ringa och boka in en igångsättning på fredag. Då vet jag att jag har att göra under helgen i alla fall
Ja detta upplever jag som väldigt starkt! Nog för att jag jobbar som lärare samt har syskonbarn som jag tycker mycket om, men det är något helt annat nu! Min unge! Känns som jag har fått en bästis, en förlängning av mig själv liksom, som jag vill göra allt ”det där” med. Jag ser till och med fram emot att åka på solsemester på sportloven, bara hon och jagJag trodde inte det innan jag fick barn men det ligger mycket bakom uttrycket ”egna barn och andras ungar”
Så skönt ändå att ha en plan, när var din BF?Sista rutin besöket hos MVC idag. Allt var bra men inga tecken på att förlossningen kommer att starta spontant så jag fick order om att ringa och boka in en igångsättning på fredag. Då vet jag att jag har att göra under helgen i alla fall
Så underbart att höra grattis så himla mycket.Det känns lite som att det inte gjorde någonting att jag inte längtade. Nu får han massor av kärlek och är så välkommen till vårt liv. Mycket på min "nej till barn"-lista kan jag bara stryka nu.