Vad skönt att höra faktiskt. För jag blev verkligen stressad och kände att jag "måste" komma igång med det.
Ta det i er takt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skönt att höra faktiskt. För jag blev verkligen stressad och kände att jag "måste" komma igång med det.
Jag har också känt mig så stressad med maten, bebis är 9 månader och vill mest amma... (har skrivit i höstföräldrar 16 om det) men det får väl ta den tid det tar, hon accepterar (med viss försiktighet) ersättning så pappan har nåt att ta till när vi ska byta av föräldraledigheten... En "bra" ätardag får hon i sig en klämmis och en iskub barnmat (o så amning då). Hon har inte riktigt kopplat att mat är mat ännu. Försöker tänka på något som de skriver ofta i amningshjälpens grupp på fb: "food before one is just for fun".Vad skönt att höra faktiskt. För jag blev verkligen stressad och kände att jag "måste" komma igång med det.
Jag har också känt mig så stressad med maten, bebis är 9 månader och vill mest amma... (har skrivit i höstföräldrar 16 om det) men det får väl ta den tid det tar, hon accepterar (med viss försiktighet) ersättning så pappan har nåt att ta till när vi ska byta av föräldraledigheten... En "bra" ätardag får hon i sig en klämmis och en iskub barnmat (o så amning då). Hon har inte riktigt kopplat att mat är mat ännu. Försöker tänka på något som de skriver ofta i amningshjälpens grupp på fb: "food before one is just for fun".
Du menar att man ska hinna/orka göra sånt?Dadelbollar/chokladbollar med mpfritt smör?
Eller så tänker jag så för att jag är chokladfanatiker
Det var vad jag gjorde då vi uteslöt mp då G var bäbis.
Sen
Tack för påminnelsen. Blir nog bra.Har du hört talas om blw?om inte, googla så kommer det upp bra info
![]()
Du menar att man ska hinna/orka göra sånt?![]()
Den människan borde piskas hårt.Igår fick jag höra att min depression är obefogad. Min dotter är så snäll och skriker ju inte så personen kunde inte förstå varför jag mådde så dåligt![]()
Fattar det. Kände likadant när Knoddrick fortsatte ha blod i bajset trots att jag nollat.Det bara fortsätter komma utslagJag vet ju att det tar tid men jag tycker så synd om honom, jag vet ju själv hur det är. Han är åtminstone inte torr i huden som jag är.
Körde på direkt. Hon var nog redo för detta för en månad sen.Tack för påminnelsen. Blir nog bra.
Fina knoddrickKnoddrick har för övrigt vuxit om sin kusin, som är ca 8 månader äldre.
Fattar det. Kände likadant när Knoddrick fortsatte ha blod i bajset trots att jag nollat.
Decubal var det som räddade Knoddricks utslag. Och att bara hålla på med en sorts babyolja. Hon reagerade mer när vi testade en annan.
Sen finns det de som får bra resultat med kokosfett.
Knoddrick har för övrigt vuxit om sin kusin, som är ca 8 månader äldre.
Vi ska ses snart. Ska bara komma hem först.Fina knoddrick![]()